Accions a l’institut

Hem fet servir la performance i també la investigació en la gravació i l’edició audiovisuals per apropar-nos d’una manera diferent al nostre entorn de cada dia, l’institut. Primer hi vam intervenir de forma disruptiva, i ens vam adonar de com podem fer reaccionar les altres persones amb aquest tipus d’actituds. En una segona etapa, vam protagonitzar accions adaptatives, i ens ho vam passar molt millor. Ens vam sentir bé i sobretot vam fer sentir bé als companys i les companyes, el professorat i la resta de personal que hi treballa. Aquestes interaccions amb la gent del nostre institut ens han ajudat a reflexionar sobre com es construeix la relació social amb els i les altres.

Impedir versus animar

En un principio nos sentíamos raros porque estábamos impidiendo el paso a los alumnos y alumnas. Además la gente se enfadaba con nosotros, y nos miraban mal también. Después hicimos unos post-it que daban ánimos a la gente y que pegamos en diversos sitios del instituto. La gente sentía curiosidad por leerlo y, al acercarse, les cambiaba la cara a bien.

Formes de compartir

La bienvenida de los alumnos sirvió para reírnos. Nadie sabía lo que estábamos haciendo. Fue un poco de jaleo. La parte de saludar estuvo bien. No estamos acostumbrados a dirigirnos a la gente así. A algunos les ha gustado y a otros no.

Descontrol versus control

La primera parte de las interferencias no salió muy bien. Hubo caídas, golpes y descontrol. La idea era que lo hiciéramos más ordenados. En la segunda parte, nos hicimos un nudo de corbata. Practicamos por si nos casamos. Estuvo bien. Algunos nunca habíamos hecho ese nudo, y con la corbata nos sentíamos más responsables y masculinos.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Núvol d'etiquetes

%d bloggers like this: